Навчальна програма з географії розроблена на основі положень Державного стандарту базової і повної середньої освіти, згідно з яким шкільна географічна освіта є складовою освітньої галузі “Природознавство”. Загальноосвітня цінність шкільної географії полягає у формуванні світоглядного розуміння природи Землі, її географічної оболонки як природного та природно- техногенного середовища, в якому протікає життя людини.
Шкільна географія спрямована на формування в учнів просторового уявлення про земну поверхню та розвиток умінь усвідомлено орієнтуватися в соціально-економічних, суспільно-політичних і геоекологічних подіях у державі і світі. Географія є не тільки джерелом нових відомостей про Землю, а й основою для формування гуманістичного світогляду, виховання дбайливих господарів, любові до рідного краю, набуття умінь і навичок адаптації до навколишнього середовища, адекватної поведінки в ньому.
Загальною метою шкільної географічної освіти є формування у школярів географічної картини світу.
Мета реалізується через розв’язання наступних головних завдань:
• формування в учнів цілісного географічного образу Землі через розкриття регіональних та планетарних закономірностей і процесів;
• розкриття ролі географії у вирішенні економічних, екологічних і соціальних проблем суспільства;
• розвиток у школярів геопросторового мислення та вміння логічно викладати свої думки, що співвідносяться з реально пізнаваними географічними об’єктами;
• обґрунтування доцільності наукового підходу до природокористування, єдності навколишнього середовища, людини та її діяльності в територіальному аспекті;
• формування картографічної грамотності й культури;
• виховання національно свідомого громадянина, патріота, дбайливого господаря, грамотної, освіченої людини, гуманіста і природолюба;
• вироблення в учнів умінь практично застосовувати здобуті географічні знання, користуватися джерелами географічної інформації, самостійно шукати, аналізувати і передавати її;
• розвиток здатності до співробітництва при виконанні практичних робіт та екскурсій;
• заохочення до самореалізації своїх здібностей, інтересів та життєвих планів засобами
географії.
- Викладач: Валерій Дяків
Не дивіться на Україну, як на
землю своїх батьків.
Дивіться
на неї, як на землю своїх дітей.
І тоді
прийдуть зміни…
Святослав Вакарчук
У Конституції України
визначено, що захист суверенітету і територіальної цілісності України є найважливішими
функціями держави, справою всього українського народу, тому незважаючи на те,
чи будуть учні проходити військову службу у Військовій організації держави чи
ні, до захисту своєї Вітчизни вони повинні бути готовими завжди.
Проблема національної безпеки є однією з ключових у розвитку будь-якого
суспільства. Суспільна система, що нездатна забезпечити власну національну
безпеку, завжди перебуває на межі ризику свого припинення.
Метою предмета «Захист Вітчизни» є не тільки необхідність теоретичної,
практичної, фізичної і психологічної підготовки учнівської молоді до захисту
Вітчизни і проходження військової служби у Збройних Силах України чи інших
військових формуваннях України, а й створення умов для формування та
удосконалення життєво необхідних знань, умінь і навичок, високої патріотичної
свідомості.
Мета предмета досягається глибоким та осмисленим вивченням матеріалу за
кількома напрямками, які розподілені на розділи, кожний з яких має свої
завдання.
- Викладач: Іван Могир
Українська мова є державною мовою України. Це передбачає її пріоритетне використання в усіх сферах суспільного життя. Оволодіння українською мовою учнями профільної ланки сприяє залученню до надбань культури українського народу, виробляє почуття впевненості у власних силах, допомагає свідомо мотивувати вибір майбутньої професії.
Відповідно до Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти, з урахуванням Загальноєвропейських рекомендацій до мовної освіти, завданнями освітньої галузі в старшій школі є подальший розвиток базових лексичних, граматичних, культуромовних, стилістичних, орфоепічних, правописних умінь і навичок на основі узагальнення й поглиблення знань учнів про мову як суспільне явище, вироблення комунікативних умінь і навичок ефективного спілкування в різних життєвих ситуаціях.
Мета курсу української мови в класах технологічного, природничо-математичного, спортивного напрямів, суспільно-гуманітарному напряму (економічний профіль) полягає в узагальненні й систематизації знань, здобутих у процесі вивчення основного курсу української мови, а також їхньому поглибленні відповідно до вимог, що ставляться перед абітурієнтами й студентами середніх та і вищих навчальних закладів, піднесенні культури мовлення учнів, насамперед шляхом удосконалення вмінь ефективного оперування мовними й мовленнєвими знаннями, зокрема стилістичними, текстотворчими, риторичними.
- Викладач: Тетяна Бамбура