Рейтинг користувача: 0 / 5

Неактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зіркаНеактивна зірка
 

«Свобода означає абсолютне верховенство прав людини»

 Франклін Рузвельт

10 грудня святкують Міжнародний день прав людини. Це свято було засноване 4 грудня 1950 року на засіданні Генеральної Асамблеї ООН. Двома роками раніше ООН ухвалила Загальну декларацію прав людини, яка стала першим міжнародним документом, в якому були чітко сформульовані положення про права людини. 

Ось і в нашому навчальному закладі святкували день прав людини. Викладач права Іванченкова А.В. разом з учнями Центру підготувала музично - виховний захід.

(1-ий номер – пісня «Не стидайся, то твоя країна», ансамбль.)

 І-ий ведучий. Від Батьківщини не відмовляються, адже де б ми не жили,та земля стає для нас рідною. Батьківщина  одна, як і мати і її, як і матір, ми не вибираємо.

ІІ-ий вед .Сьогодні поняття «Батьківщина»,  «рідна земля», «патріотизм» набрали особливого значення. Тому  в цей день, День права, ми говоритимемо саме про ці поняття. Протягом попереднього тижня в нашому навчальному закладі проводився тиждень права. І хоч міжнародний тиждень права відзначається протягом цього тижня,  ми проводили його  протягом попереднього, починаючи з 30- го  листопада. 

І-ий вед. Ця дата стала знаковою для нашої держави. В цей день відбувся перший розгін Майдану. Ця подія стала ганебним прикладом порушення права на життя, свободи думки та інших громадянських прав.

ІІ-ий вед. Для того, щоб усвідомити значення усіх цих подій, для того, щоб визначити їх місце в історії, учні груп 26, 28, 10 та 15 провели дослідження, результати яких представлять вашій увазі у формі презентацій. 

І-ий вед. В цей момент перед Україною постало питання – чи Європа, чи Євразійський союз?

Кожен з цих союзів виставляв свої вимоги перед Україною. Для ознайомлення з ними перегляньмо презентації групи 10.

 

І- ий вед. Наслідком вибору українського народу став протест, який вилився в «Революцію гідності». 

І-ий вед. Майдан  це була війна в центрі європейської столиці. Війна за свободу та власні переконання. Він став символом боротьби  за національну ідею. Ці події перетворилися у справжню національну стихію, в якій передався найтонший подих душі нашого народу. Пробудилася приспана роками національна свідомість людей. За цю боротьбу заплачено велику ціну – 113 життів зупинилося. Їх віддали найкращі. І більшість з них молоді, сильні люди, які лише починали жити.

ІІ-ий вед. Давня лемківська пісня «Пливе кача по Тисині» стала тугою, смутком, не офіційним  жалобним гімном України. Під цей щем, його багатоголосся тисячі українців прощалися з героями Небесної сотні.

І-ий вед, І от коли Україна  дихнула на повні груди, ворог не чекав. Далі  - втрата Криму та початок АТО. 23 роки Україна не знала війни. Наш народ пишався тим що у буремні 90 – ті, Україні вдалося зберегти мир. Але війна не обійшла нашу державу тепер. Ще пару років тому ми з вами не знали дуже багатьох слів пов’язаних з війною, тепер же майже кожну родину так чи інакше опалило полум’я військових дій. Ще зовсім нещодавно ми не особливо звертали увагу на слова «Слава Україні – Героям слава»,а тепер ці слова набули нового змісту.

ІІ-ий вед. Наразі вже точно зрозуміло, кому ці слова адресовані, і ні в кого немає сумніву, що ці герої – хлопці що зі зброєю в руках захищають крихкий східний кордон України, лікарі, які в мирний час повертають поранених в АТО з того світу, волонтери на плечах яких тримається наша армія.

І-ий вед. Важка це праця захищати мир! Майже близько 20-ти наших випускників знаходяться у лавах збройних сил України. Вони залишили свої домівки і своє рідне Поділля, щоб захищати Україну, її волю, її незалежність. 

ІІ-ий вед. Їм болить те, що розривають на шматки нашу землю, і ми віримо, що вони відстоять цілісність нашої держави, її волю, її пісню, золоті українські жита і мир. Нам є що захищати, нам є що берегти! І цей святий обов’язок виконують воїни незалежної України

ІІ-ий вед. Ми - теперішні учні - не відстаємо від наших попередників. Ми також сповнені відчуттям патріотизму та любові до України, її символів, традицій. Ми – це майбутнє України тому, що ми і є Україна. Україна в кожному з нас – в наших діях, в нашому повсякденному житті тому, що наша держава буде такою, якою ми самі її сформуємо.

І-ий вед. 

Когда рискуешь каждую минуту 

Згубити розум и сойти с ума, 

Нас називають «банда майданутих», 

«Бендеровцы», «фашисты» и «чума». 

Но может быть… 

Не хочешь ли узнать-ка, (уверен, ты не знал, что это так), 

Що «вуйко» означае «ридний дядько». 

А мамы брат — тебе он разве враг? 

Подумай, що заховане у слові! 

Тогда добра настанет перевес. 

Галичина — земля краси й любові, 

А вовсе не «дивизия СС». 

Шахтер — герой труда и работяга, 

А не «донецьке бидло із совка». 

И подвиг есть — и також е звитяга. 

Тримай-но руку! — Вот моя рука! 

Им нас не разделить. 

Не розлучити, 

Бо ми брати. 

Мы братья навсегда, 

Нам рядом жить — нам поруч вічно жити! 

Я знаю — час настане, и тогда 

В краю родном, у рідному у краю, 

Перетнемо ту прокляту межу. 

Героям слава! — не перекладаю. 

Героям  слава! - Не перевожу.

ІІ-ий вед.

Молюся за тебе моя Україно, 

За кожного батька, за кожного сина,

За кожную матір, за кожну дитину

Я Бога прошу – збережи Україну!

Страшною порою не дай їм загинуть!

І-ий вед.

Хай наші молитви до Бога полинуть!

Нехай він злобу у серцях наших спинить!

Молюсь, щоб людина почула людину,

Щоб син пожалів батька іншого сина, 

Щоб мирною знову стала країна –

Я Бога прошу – збережи цю країну!

Тому, що це ми.

 

Ми і є Україна!